• −10%

Reklama ir jos poveikis vartotojui / Darius Jokubauskas

4,50 €
4,05 €Sutaupote 10%
Su PVM
  • Leidėjas: InSpe
  • Metai: 2003
  • Puslapiai: 368
  • ISBN: 9789955951506
  • Formatas: 15,5 x 21,5 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
Būklė
Kiekis
Paskutinė prekė

  Duomenų apsauga

Jūsų duomenys griežtai tvarkomi pagal Duomenų apsaugos reglamentą.

  Pristatymo informacija

Pristatymas per 1-3 darbo dienas

  Grąžinimo taisyklės

Pas mus taikomas standartinis prekių grąžinimas (14 kalendorinių dienų)

   Šioje knygoje skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje.
   Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms.

1 Vienetas

Specifiniai Kodai

Panaudotas

Atsiliepimai (0)

Šiuo metu klientų atsiliepimų nėra.